KWANTOWA RZECZYWISTOŚĆ  Danuta Adamska-Rutkowska, Danuta Dudzik- STUDIO ASTROPSYCHOLOGII

KWANTOWA RZECZYWISTOŚĆ Danuta Adamska-Rutkowska, Danuta Dudzik- STUDIO ASTROPSYCHOLOGII

51,90 zł
Brutto

Kwantowa rzeczywistość. Naukowe wyjaśnienie zjawisk nadprzyrodzonych

Utwórz konto i dołącz do naszego programu rabatowego. Wydaj conajmniej 550,00 zł i uzyskaj 3.00% obniżki cen.

Kwantowa rzeczywistość. Naukowe wyjaśnienie zjawisk nadprzyrodzonych – opis wydawcy

Czy wiesz, jak tak naprawdę wygląda rzeczywistość?

Czym jest rzeczywistość? Jak ją dostrzec, poczuć i zrozumieć? Najnowsze badania dowodzą, że to, co widzimy i możemy dotknąć, już nie wystarcza aby określić materię. Współczesna fizyka kwantowa udowadnia, że rzeczywistość ma wiele wymiarów i jest zupełnie inna niż nam dotychczas się wydawało. Autorki prezentują wyniki badań naukowców z wielu krajów, którzy próbują wyjaśnić jej strukturę.

W książce znajdziesz szczegółową analizę bilokacji czyli przebywania w dwóch różnych miejscach równocześnie. Autorki relacjonują własne doznania i przeżycia z miejsc, w których nie mogły przebywać fizycznie, a jedynie wykorzystując zjawisko bilokacji. Definiują również alternatywne rzeczywistości oraz wyjaśniają, czym jest świadomość, podświadomość i nadświadomość jako istotne czynniki wpływające na obraz otaczającego nas świata. Opisują zjawiska paranormalne oraz ich związek z funkcjonowaniem mózgu człowieka. Ich relacje z doświadczeń niecodziennych zjawisk metafizycznych są dowodem potwierdzającym istnienie światów równoległych oraz dają wgląd w nową rzeczywistość.

Dodatkowo Autorki tworzą intrygującą wizję przyszłości, w której wszyscy będziemy stanowili wspólny układ funkcjonujący w pełnej harmonii. Aby to osiągnąć, niezbędna jest jednak zmiana naszej świadomości i przekonań. Najnowsze ustalenia fizyki kwantowej zmuszają nas dziś do zupełnie innej oceny zarówno sensu życia, jak i naszego w nim udziału.

Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Rok wydania: 2018
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 398

No reviews
Product added to wishlist
Product added to compare.

że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie