KWANTOWA ŚWIADOMOŚĆ W KONWENCJONALNEJ NAUCE. STUDIO ASTROPSYCHOLOGII

KWANTOWA ŚWIADOMOŚĆ W KONWENCJONALNEJ NAUCE Danuta Adamska-Rutkowska - STUDIO ASTROPSYCHOLOGII

36,90 zł
Brutto

Wybitny polski naukowiec opisuje koncepcje konwencjonalnej nauki, które wyjaśniają funkcjonowanie świadomości kształtującej rzeczywistość.

Utwórz konto i dołącz do naszego programu rabatowego. Wydaj conajmniej 550,00 zł i uzyskaj 3.00% obniżki cen.

W świetle nauki wciąż jesteśmy ślepi

Człowiek współczesny żyje w otoczeniu materialnym, a informacje opiera tylko na jednym ze zmysłów, czyli wzrokiem. Zaprogramowaliśmy się tak i przestaliśmy reagować na bodźce funkcjonujące na innej zasadzie. Cały zespół naszych zmysłów został podporządkowany wzrokowi i przede wszystkim jemu wierzymy. Przyjmujemy, że to, czego nie da się zobaczyć nie istnieje.

Naucz się postrzegać rzeczywistość

Niestety tylko wydaje się nam, że widzimy świat takim, jaki jest. Autorka tej publikacji udowadnia, że nie jest to jednak obiektywnie istniejąca rzeczywistość, skoro każdy z nas odbiera ją inaczej. Fizyka kwantowa udowadnia nam, że poza obserwowanym przez nas otoczeniem istnieje też taka jego część, której nie odbieramy zmysłami. Jeśli tego nie uwzględnimy, będzie oznaczało, że sami świadomie ograniczamy postrzeganie rzeczywistości.

Dzięki tej książce poznasz:

– najnowsze badania nad świadomością konwencjonalnej nauki, czyli biologii, medycyny i fizyki,
– w pełni naukowe wyjaśnienie zjawisk, które wcześniej były kojarzone jedynie z nauką niekonwencjonalną, jak ezoteryka, mistyka czy spirytyzm,
– pola energetyczno-informacyjne,
– świadomość i jej rolę w fizycznej rzeczywistości,
– nowe spojrzenie na eutanazję, karę śmierci, aborcję, antykoncepcję czy homoseksualizm,
– wielowymiarowość wszechświata, w którym są możliwe podróże w czasie i do wirtualnych światów alternatywnych.

Wybitny polski naukowiec

Dr Danutę Adamską-Rutkowską znamy z takich publikacji jak Kwantowa rzeczywistość, Związek ducha i materii, Świadomość wielowymiarowa i Psychotronika – współczesna nauka o świadomości, które zdobyły dużą popularność wśród czytelników i stały się bestsellerami. Jest absolwentką Wydziału Chemii Politechniki Warszawskiej i specjalistką w dziedzinie inżynierii chemicznej i procesowej. Wiele lat kierowała zespołem naukowo-badawczym, prowadzącym prace eksperymentalne dla celów matematycznego modelowania procesów. Posiada szeroką wiedzę w zakresie chemii, fizyki, biologii, biofizyki i cybernetyki. W tej książce po raz kolejny dzieli się swoją wiedzą w sposób w pełni zrozumiały i bardzo praktyczny.

Nowe oblicza świadomości

Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Rok wydania: 2018
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 444

No reviews

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Product added to wishlist
Product added to compare.

że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie